Mailing reklamowy

Tradycyjna forma marketingu internetowego w nowej odsłonie!

Czym jest mailing?

Mailing reklamowy jest jedną z form marketingu bezpośredniego, wykorzystywaną do szybkiego przekazywania informacji dużej grupie odbiorców, którymi mogą być zarówno obecni, jak i potencjalni klienci firmy, a także jej pracownicy i partnerzy handlowi.  E-mail marketing doskonale sprawdza się jako narzędzie do budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji między reklamodawcą a odbiorcą wiadomości. Znajduje zastosowanie w prowadzeniu programów lojalnościowych oraz promowaniu ofert promocyjnych i wyprzedaży produktów. Ogromną zaletą tej metody marketingowej jest docieranie do szerokiego grona użytkowników niskim kosztem. Pamiętaj jednak, że aby zainteresować klienta swoją ofertą, warto zadbać nie tylko o zachęcające slogany reklamowe, ale również o atrakcyjną formę graficzną Twoich wiadomości.

 

Korzyści 

Główną zaletą mailingu jest skuteczność w docieraniu do określonego typu odbiorcy, idąca w parze ze stosunkowo niewielkim kosztem i nakładem czasu. Kampanie mailingowe dają możliwość dostosowania treści do grup docelowych, a ich efektywność można zweryfikować dzięki rzetelnym narzędziom raportowania. Ponadto, pracownicy naszej firmy nie tylko zaprojektują treść oraz wygląd wiadomości, ale również przetestują ją na różnych klientach pocztowych oraz zadbają o to, aby nie została uznana za spam. Dzięki temu współpracując z Olicomem możesz mieć pewność, że prowadzona przez Ciebie kampania mailingowa przyniesie oczekiwany skutek.

Co oferuje Olicom?

  • Szybki termin realizacji
  • Atrakcyjna cena i indywidualna oferta
  • Spersonalizowana szata graficzna
  • Pozytywna weryfikacja filtrów antyspamowych
  • Testowanie mailingu pod kątem najpopularniejszych klientów pocztowych
  • Możliwość importowania informacji z bazy danych przygotowanej do wysyłki